ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗΣ FACEBOOK
Στη CityConsulting αρχίζουμε από την ανάπτυξη της στρατηγικής περιεχομένου μέχρι την παραγωγή του με μια ομάδα από έμπειρους συντάκτες, γραφίστες και ειδικούς στα social media.
Σε κάθε περίπτωση, επειδή το Facebook αποτελεί έναν δίαυλο επικοινωνίας που δίνει έμφαση στην ανθρώπινη εμπειρία, αποφεύγουμε το ξύλινο ύφος, τα αυτόματα μηνύματα και την απρόσωπη επικοινωνία.
Αυτό που πρέπει να σας ενδιαφέρει και η CityConsulting το εξασφαλίζει για ’σας- είναι κυρίως η αποτελεσματικότητα και όχι απλά η αλληλεπίδραση του κοινού με τη δημοσίευση.
EMOTIONS FACEBOOK
Καλημέρα, καληνύχτα, καλή εβδομάδα, φατσούλες, καρδούλες και ζωάκια ή κατευθείαν στο… ζουμί; Πώς θα πούμε τι πουλάμε, τι διαφορετικό έχουμε να δώσουμε; Με έμμεσο τρόπο ή χύμα και τσουβαλάτα; Περιγραφικά ή «to the point»; Και με τι τρόπο; Με απλές φωτογραφίες, carousel, βίντεο ή κάτι άλλο; Μήπως με όλα αυτά και με ποια σειρά;
Με άλλα λόγια… τι χρήματα τελικά μπαίνουν στα ταμεία της επιχείρησή σας; Το περιεχόμενο πρέπει να έχει πάνω απ’ όλα ουσία και ποιότητα. Ακόμα κι αν δε διαθέτει το καλύτερο δυνατό «περιτύλιγμα» να μπορεί να προκαλεί τον κοινό του διαδικτύου όχι μόνο να το δει, αλλά να το καταλαβαίνει. Κανένα καταναλωτικό κοινό δε θα ενδιαφερθεί μόνο για ένα μη ποιοτικό περιεχόμενο είτε σε μορφή πληροφορίας είτε ψυχαγωγίας.
« H CityConsulting αναλαμβάνει να κάνει τη διαφορά »